miércoles, 27 de enero de 2010
PÁXINAS DE INTERESE PARA A APRENDIZAXE ESPAÑOL-ÁRABE
Déixovos algunhas direccións de interese (a maioría interactivas) coas que estamos a traballar na ensinanza do español a unha nena de 7 anos, procedente de Marrocos que se acaba de incorporar ao centro sen coñecer ningunha das súas linguas oficiais en Galicia e que tampouco estivo escolarizada no seu país de orixe. Ademais a Editorial ARAL tamén dispón de material interesante para traballar a adquisición de vocabulario e da estructura da lingua.
Preme nos seguintes enlaces para acceder ás páxinas:
MI MUNDO EN PALABRASMI PUEBLO Y MI REGIÓN
LA CASA (En catalán
LA LLAMADA DE LA SELVA
APRENDER ESPAÑOL (Vocabulario on line interactivo
VOCABULARIO AGRUPADO EN CAMPOS SEMÁNTICOS
ESPAÑOL CON CARLITOS
EL MUNDO DE DUNIA
ESPAÑOL PARA ESTRANXEIROS
LINGUAS.NET
AULA-E MATERIAIS PARA ALUMNOS/AS DE E/ELE
APLICACIÓN PARA TRABALLAR O VOCABULARIO DOS ESPAZOS DA CASA
PRIMEIRAS PALABRAS EN CASTELÁN
E na seguinte páxina hai unha interesante recompilación de recursos:
SEGUNDAS LINGUAS
E para a ensinanza da lingua galega temos O PORTAL DAS PALABRAS, unha inicitativa da Fundación Barrié e da RAG.
lunes, 25 de enero de 2010
PSICOTRADE: Centro de diagnóstico e intervención especializado en TXD´s
PSICOTRADE é un centro de diagnóstico e intervención terapéutica especializado en Trastornos Xenerais do Desenvolvemento. Pon a disposición de todos, variedade de recursos e información sobre o traballo que realizan.
En Psicotgrade realizan un amplo estudo dos principais trastornos da infancia e adolescencia dende un enfoque multidisciplinar. O resultado deste traballo de valoración é un informe detallado que inclúe, no só o diagnóstico, senón unha avaliación completa de competencias, coa finalidade de elaborar un programa de intervención acorde coas necesidades do paciente e a súa familia.
domingo, 3 de enero de 2010
Tiana y el sapo, unha película de Disney onde as princesas cambian o modelo que ofrecen ás nenas sobre a feminidade
Disney estrena en Febreiro unha película de princesas onde as mulleres xa non somos damiselas en apuros que esperan un príncipe-salvador. As princesas agora traballan, compatibilizan a vida familiar e laboral e loitan por mellorar e superarse.
Artigo de EL PAIS: Las princesas se ponen a trabajar
Etiquetas:
Coeducación,
Escola de pais,
Modelos de feminidade,
Películas
Suscribirse a:
Entradas (Atom)